Setup Menus in Admin Panel

השלם קורס ניתוח בסיסי וניהול תיקים

49.00

התחלו את הקורס המקצועי שלנו בניתוח נתוני השקעות וניהול תיקי השקעות ותקבלו את הכלים המתאימים לניתוח וניהול השקעות בשווקי ההון. לא חשוב אם אתם לומדים, מתחילים או מנהלי תיקי

[social_buttons]

תיאור

בקורס ניתוח בסיסי וניהול תיקי השקעות, תלמדו את הכלים המתאימים לניתוח וניהול השקעות בשווקי ההון ותקבלו חוויה ייחודית ומקצועית. לא חשוב אם אתם לומדים, מתחילים או מנהלי תיקי השקעות, קורס זה מתאים לכולם. ניתוח נתוני השקעות ומניעת טעויות נפוצות לא צריכים להיות מסובכים ואתם תוכלו ללמוד בצורה קלה ואפקטיבית כיצד לעשות זאת.

מה למדתי בקורס

בקורס זה, תלמדו שיטות ניתוח שונות שתכוננו אתכם לניתוח השקעות ובכך להפיק מהן מקסימום רווחים. נשים דגש על אבחון מקיף של חברות ובעיות כלכליות לפני השקעה בניירות ערך. תלמדו כיצד לזהות רעיונות אינטרסנטיים ולבדוק כמה הם שווים עבור השקעות בהם. נדבר על מודל עסקי וכלי ניתוח מניות לניתוח מקיף של השקעות ונחקר את השווקים הפיננסיים ותהליכי ההשקעה במניות ישראליות וגלובליות.

מדוע ללמוד ניתוח נתוני השקעות וניהול תיקי השקעות

משקיעים יכולים להתקל בטעויות רבות, ובכך להפסיד רווחים או אפילו להפך, לספג הפסדים. עם זאת, מי שמנתח את השוק הכי טוב ומבין את חוקיו, פועל בעולם ההשקעות בצורה מקצועית יותר ומצליח להפיק את המרב מההשקעה שלו. קורס ניתוח בסיסי וניהול תיקי השקעות יעזור לכם להיות זה שמבין את השוק הכי טוב ולעזור לכם לפעול בצורה מקצועית יותר.

מי היעד של הקורס

הקורס מתאים למי שמעוניין לשפר את היכולות המקצועיות שלו במרחב השקעות, לסטודנטים ואנשי מקצוע בתחום הכספי, באזור המסחר, במחקר השקעות, בפיתוח תוכנות לניתוח נתוני השקעות וניהול תיקי השקעות.

מי אני

אנכי אנליסט מחקר מוסמך של Nism, Ncfm, Aiwmi, אנליסט יסודי ומנתח השקעות אלטרנטיביות עם ניסיון של 3 שנים. אני מחבר ספרים מקצועיים ומלמד השקעות, מסחר יחד עם ניתוח נגזרים ופעלתי טכנולוגיות sobarine כחלק מהקריירה שלי. תחומי התמחות שלי הם פסיכולוגיה פיננסית, מימון קוגניטיבי ופסיכולוגיה של משקיעים.

סיכום

קורס ניתוח בסיסי וניהול תיקי השקעות הוא פתרון מקצה לקצה של למידה שלא רק יכול לשפר את היכולות המקצועיות שלכם, אלא גם לסייע לכם להיות בטוחים יותר מבחינת ההשקעות שלכם. בקורס זה, תלמדו את הכלים המתאימים לניתוח וניהול השקעות ותקבלו יותר כלים בצורה מקצועית יותר. הקורס מתאים לכל מי שמעוניין להפוך למקצוען מומחה בתחום ההשקעות ובניירות ערך.

Template Design © VibeThemes. All rights reserved.