Setup Menus in Admin Panel

Setup Menus in Admin Panel

השלם קורס עיצוב חומרה אלקטרוניקה 2022 -EsteemPCB

49.00

התחלו את הקורס של EsteemPCB על עיצוב חומרה אלקטרוניקה למתקדמים ותגדילו את הידע שלכם בתחום הפיתוח של מעגלים מבוססי מיקרו-בקרים. הקורס מכיל ידע עמוק ומעשי בתחום עיצוב חומרה אל

[social_buttons]

תיאור

 


מחיר: 99.99$

 

קורס עיצוב חומרה אלקטרוניקה למתקדמים

אם אתם מחפשים להשיג ידע מעמיק יותר על עיצוב חומרה אלקטרוניקה ומתכנתים בצורה כללית כדי לשפר את היכולות שלכם ולעבוד עם רכיבי חומרה בצורה יוצאת דופן – הקורס של EsteemPCB הוא בדיוק מה שאתם צריכים!

הקורס מעניק למשתתפים ידע עמוק ומעשי בתחום עיצוב חומרה אלקטרוניקה ופיתוח מעגלים מבוססי מיקרו-בקרים. במסגרת הקורס תלמדו איך לעצב מעגלים מבוססים רכיבי אלקטרוניקה, תשתפו פעולה עם מקבלי החלטות, גורמי פיתוח ופיתוחנים מאותו תחום, וקבלו ידע לכתיבת תוכניות ווסתיות עבור מיקרו-בקר.

המבנה של הקורס

הקורס של EsteemPCB מחולק ל-4 חלקים עיקריים:

בחירת רכיבים ותכנון סכמטי

בחלק זה תלמדו איך לבחור כל רכיבים שנכנסים לסכימטי ולתכנן את הסכימטי על ידי קריאת דפי נתונים, ביצוע תכנון סכמטי 3rd Stack-up 4L/6L/8L/12L, תכנון פירוס וביצוע Inter Block ו- Intra Block Layout לבלוקים סכמטיים עיקריים. בקורס תפגוש מגוון בלוקים סכמטיים חשובים כמו: Ethernet PHY 10/100 Mb/s, I2S DAC לאוזניות ולרמקול, MEMS MIC, 24BIT ADC, צוללני מנוע DC דו-כיווני מוברש 36W, ממיר UART ל-USB TTL, בקר STM32F103 כ-Debuger ומתכנת, בקר ראשי STM32F407, ספק כוח והגנות.

בלוקי עיצוב ועיבוד

בחלק זה תלמדו על בלוקי עיצוב ועיבוד שונים, כגון בלוקי עיצוב טרום-סכמטיים (תרשים בלוקים ותקציב כוח), בחירת ערימת שכבות וכללים להגדרת כל טכניקות הארכה שונות (הארכת אותות, הארכת כדור הארץ, הארכת מארז), כיצד לבצע מיפוי פינים באמצעות כלי Cube-MX וניתוח רשתות חלוקת כוח (PDN Analysis) של כל PCB.

ביצוע הבלאגן

בחלק זה תלמדו כיצד לזהות ולמנוע תקלות הבלאגן השונות שיכולות לקרות בעת עיצוב חומרה אלקטרוניקה, כגון חרוזי פריט, דיודות ESD ויישום מגנטי ובחירתם.

סיכום והוצאה לפועל

בחלק זה תקבלו את כל היישומים הפרקטיים לצעדים שלמדתם בקורס כדי לעצב מעגלי מיקרו-בקרים וחומרה אלקטרונית. לאחר השלמת הקורס הזה תוכלו לעצב כל אות מעורב עם מיקרו-בקר זמין ברחבי העולם. הבקר העיקרי המשמש בקורס זה הם STM32F407XX, STM32F103XX מלבד זה הקורס מכוון גם ב-PHY, ובכמה חיישנים אחרים ו-ADC/DAC גם כן.

אז אם אתם מחפשים להשיג ידע מעמיק ומעשי בתחום עיצוב חומרה אלקטרוניקה ופיתוח מעגלים מבוססי מיקרו-בקרים, אל תחכו יותר והצטרפו לקהילת המתכנתים המיומנים של EsteemPCB עוד היום!

Template Design © VibeThemes. All rights reserved.
0
    0
    עגלת הקניות שלך
    העגלה ריקהחזרה לחנות