Setup Menus in Admin Panel

חבילת קורס MS Office- Word, Powerpoint, Excel ו-Outlook

49.00

ברוכים הבאים לקורס המלא של תוכנות MS Office! בקורס זה תלמדו את היכולות המתקדמות ביותר של Excel 2013, Word, Powerpoint ו-Outlook. הקורס יכוון אתכם על כל הכלים והידע שאתם צריכים כדי להיות מומחים בתוכנות ה-MS Office. אתם

[social_buttons]

תיאור

ברוכים הבאים לקורס המלא לתוכנות ה-MS Office! אנחנו כאן כדי להציע לכם חבילה מקיפה של קורסים החורגת מכל מה שכבר נחשפתם אליו. בעוד שהרבה עובדי משרדים כבר מכירים את תוכנות ה-MS Office, קורס זה יכוון אתכם על כל היכולות המתקדמות ביותר שנמצאות בדגמי 2013 של Excel, Word, Powerpoint ו-Outlook. אם אתם מחפשים להתקדם בתפקיד המקצועי שלכם ולהיות מומחים, זהו הקורס בשבילכם!

הקורס שלנו

החבילה שלנו כוללת כל הכלים והידע שאתם צריכים כדי להיות מומחים בתוכנות ה-MS Office. אתה לא צריך להיות מומחה מתקדם כדי להצטרף לקורס שלנו. הקורס הוא מתאים לכל מי שצריך להשתמש בתכונות המתקדמות ולא יודע מאיפה להתחיל.

בקורס זה תלמדו איך להשתמש בתוכנות התפעול השונות בתוך ה-MS Office, ותכירו כלי עזר המעזכנים ופיצ'רים שיעזרו לכם לעבוד קל וקל יותר. הקורס כולל יותר מ-6 שעות של וידאו המציג משימות מפורטות של MS Office. אתה תלמד צעד אחר צעד את כל התכונות החשובות של כל תוכניות ה-Office, ותכיר את היעילות האמיתית של התוכניות אלו.

כמו בכל קורס, תרכשו ביכולת לנסות מצבי הדגמה, ותוכלו להתייעץ עם המורים שלנו בכל שאלה או בקשה לעזרה. אנחנו ממליצים לקחת ברצינות את המטלות והדרישות בקורס כדי להתקדם ולהצליח.

מה תלמדו בקורס שלנו?

  • Excel 2013 למתחילים/בינוניים: האם אתם מרגישים מוטרדים כאשר אתם צריכים להתמודד עם גליונות אלקטרוניים כשאתם לא מכירים
Template Design © VibeThemes. All rights reserved.