Setup Menus in Admin Panel

Setup Menus in Admin Panel

למד עיצוב אופנה ב-Adobe Illustrator: קורס למתחילים

49.00

התחילו ללמוד את הסוד של עיצוב אופנה באמצעות הקורס המדהים של Adobe Illustrator. הקורס מכיל מאות עיצובים ומכבסות מובחרות, מדריכים מהפכניים ועוד. הצטרפו עכשיו לקורס במחיר נמוך של 29.99$ ותת

[social_buttons]

תיאור

 

מחיר: 29.99$

 

מותגים מרגישים כמו קסם, אבל אל תתפלאו אם נגלה לכם סוד – הם פשוט עובדים עם המחשב ובונים דגמים. עכשיו יש קורס שכולו מטריד את הסוד הזה במדריך מהפכני: הוא ילמד אתכם עיצוב אופנה ב-Adobe Illustrator. קורס זה הוא אפשרות נפלאה לכל מי שמחפש לחוות את התהליך המדהים והמרתק של יצירת הבגדים שלנו.

התחילו ללמוד מאפייני טקסטיל מובחרים ודגימות אופניות מובחרות. מאות עיצובים ומכבסות יוכנסו לתוכנית לימודים שלכם. מאד מאד יגרום לכם לשים את הקווים והשטחים הנכונים שצריכים לקבל כדי להפוך את הקווים המקצבים לתלת-מימדיים יותר, לצייר את הדיטיילים הקטנים יותר ו-לאסוף את הבסיס לכל תכנית המוצרים שלכם.

הקורס מלמד אותכם איך לצייר קרוקיס ביד ולאחר מכן איך לצייר את הבגד שלכם מעל הקרוקיס באמצעות עפרונות צבעוניים ו-Adobe Illustrator. באופן מפתיע, התוכנה הזו משמשת אתכם גם כדי ללמוד טכניקות שונות ליצור תפרים, רוכסנים, כפתורים וכו'. כל זה תוך כדי שבונים את כל החפץ מאפפת עיצוב אופנה בדגמים שלכם. הקורס הזה יש מלאכת גב; עם כדי השקעה מינימלית של $29.99 תוכלו להשיג את התוכנית ולפני כן למצוא את עצמכם עושים עם הכלים הנכונים.

הנה תצפו בקורס למינימום שש שעות לאורך הקורס, ארגונים צבעוניים שווים ועוד. כל הידע והכלים הזמינים בקורס זה יכולים לתת לכם יכולות מדהימות בעיצוב אופנה.

החשוב חשוב הצטרפות לקורס הזה לא רק עם מנוע הדגמים והדיורכים המלא לייצור הבגדים המוצגים בחלק הקורס השני, אלא גם כדי לשריין את העיצובים שלכם. לא יתכן שתטעו ותמסרו לפעמים בעקבות בעיות טכניות בתוכניות. במקום הסטרשי שלא להציל את העיצובים שלכם, בקורס זה תוכלו ללמוד לשמש תוכניות מייצרות אך לדאג לא לאבד את היצירות שלכם.

הורות עיצובים אינם קלים להשגה, אבל הקורס הזה כולל את כל הדגימות, המשוואות, ספריות צבע, וכו' שתזדקקו להם – הם הכל ירוש במחיר נמוך, מחיר הנמוך ביותר – $29.99. שוויו הוא לשחק בתוכנית אופנה מקצועית וללמוד איך להשתמש בכל הכלים הנכונים.

סוכנים להשקיע – זהו הזמן לתפוס את המקלדת ולהתחיל ללמוד. הצטרפו עכשיו לקורס וקבלו גישה למלאכת עיצוב ולכל הכלים והידע שנדרשים לכם כדי להשיג את התוצאה הרצויים.

Template Design © VibeThemes. All rights reserved.
0
    0
    עגלת הקניות שלך
    העגלה ריקהחזרה לחנות