Setup Menus in Admin Panel

Setup Menus in Admin Panel

מדריך מלא: יצירת ממשק חומרה עבור MoveIt

49.00

הקורס "Complete Guide to Using ROS with MoveIt" מספק את הפתרון המושלם עבורכם אם אתם מתעסקים עם ROS ורוצים ללמוד כיצד לשלוט בזרוע רובוטית. הקורס מלמד כיצד להשתמש בתוכנת MoveIt מההתחלה ועד הסוף, ליצור ממשק

[social_buttons]

תיאור

 

 

אם אתם מתעסקים עם ROS ורוצים ללמוד כיצד לשלוט בזרוע רובוטית, הקורס "Complete Guide to Using ROS with MoveIt" הוא הפתרון המושלם עבורכם. הקורס מלמד כיצד להשתמש בתוכנת MoveIt – מההתחלה ועד הסוף – עם זרוע רובוט אמיתית. למדו כיצד ליצור ממשק חומרה מותאם אישית שאפשר לרובוטים אמיתיים לעבוד בצורה חלקה יותר עם MoveIt.

תיאור הקורס

בקורס הזה, תלמדו כיצד להפעיל את תוכנת MoveIt וכיצד להשתמש ב-Move It Setup Assistant שהוא יישום אשף פשוט לתיאור המאפיינים הפיזיים של הרובוט האמיתי שלכם. לאחר השלמת המשימות האלה, תלמדו להשתמש בגישה תבניות ליצירת ממשק חומרה מותאם אישית שנבנה עם ROS Control.

ממשק חומרה זה מספק את הקישור הישיר בין ROS לרובוט האמיתי על ידי מינוף היכולת של ROS Control להפוך את תכנון נתיב Move It לפקודות משותפות בזמן אמת. בקורס, תפעילו את התהליך הזה על רובוט Aubo תעשייתי הממומש ישירות למיקרו-בקר מסוג Arduino.

בזכות ממשק Arduino, קורס זה ישים ישירות לכל רובוט – בין אם הוא תעשייתי או עשה זאת בעצמו – שניתן לשלוט בו באמצעות סדרת פקודות משותפות.

מדוע זה משמעותי ללמוד כיצד ליצור ממשק חומרה עבור MoveIt

בעזרת כלים חזקים כמו ROS ו-MoveIt, ניתן לשלוט בזרוע רובוטית בצורה מדויקת יותר ולשלוט בה יותר עצמאיות. אם אתם מעוניינים להתקדם כמה שיותר בתחום, ליצור ממשק חומרה מותאם אישית כדי לאפשר לרובוט לעבוד בצורה חלקה יותר עם MoveIt היא בהחלט צעד חשוב לקחת.

בנוסף, עם התפתחות של תחומים מתקדמים יותר כמו הלמידה העמוקה (Deep Learning), השליטה המתקדמת בתיאוריות מכניות קוונטיות, ועוד, ציפיות לפיתוח רובוטים חכמים יותר ממתינות בקרב מתכנתי רובוטים. לכן, אם אתם מעוניינים להיות מתכנתי רובוטים מצליחים, צריכים ללמוד כיצד לפתח ממשקי תכנות חומרה.

סיכום

קורס ה-MoveIt הוא חלק בלתי נפרד מקורס ROS, ואם אתם רוצים לצלול עמוק יותר לשטח הרובוטיקה, עליכם להיות מסוגלים ליצור ממשק חומרה מותאם אישית כדי להפעיל MoveIt בצורה חלקה ומדויקת.

קורס זה ילמד אתכם כיצד להפעיל את התוכנה וליצור ממשק חומרה שהוא בר דרך לאוטומציה של מערכות רובוטיות ותהיה עזרה רבה בדרך המקצועית שלכם כמתכנתי רובוטים.

אז בואו נתחיל את הקורס, נצא מכאן כמומחה ב-ROS ונתפוס את האתגר הבא שלנו!

Template Design © VibeThemes. All rights reserved.
0
    0
    עגלת הקניות שלך
    העגלה ריקהחזרה לחנות