Setup Menus in Admin Panel

Setup Menus in Admin Panel

קורס הסמכת SAS Programming BASE למתחילים SAS

49.00

הקורס SAS Programming for Beginners מספק הכנה מקצועית ומלהיבה לתכנות ב-SAS BASE. הקורס מיועד למתחילים מוחלטים בתחום ניתוח נתונים ומבטיח לתת את היסודות הנדרשים למעבר לבחינות ההסמכה של SAS BASE. הקורס מכ

[social_buttons]

תיאור

אם אתם מחפשים הכנה מקצועית ומלהיבה לתכנות ב-SAS BASE, אז זה הקורס עבורכם! מיועד לכל מי שרוצה לפתח מיומנויות תכנות SAS, הקורס הזה מתאים עבור מתחילים מוחלטים באזור ניתוח נתונים.

תעשיות רבות, בין היתר מחפשים אנשי מקצוע ב-SAS עם הסמכת תכנות SAS BASE, יופיעו כותרות מרשימות של למעלה מאה אלף דולר לשנה. הקורס זה מבטיח לתת לכם את היסודות הנדרשים בכדי להתחיל את הקריירה שלכם ביישום הדוגמא בסטטיסטיקה.

תכנים המכוסים בקורס

  1. תכנות בסיס באמצעות SAS 9.4 (מזהה בחינה A00-231).
  2. תכנות בסיס באמצעות SAS 9.4, זוהי הגרסה הצעירה של A00-231, קורס זה מכסה יותר נושאים מהנדרש בבחינה A00-215.
  3. כל הנושאים הנדרשים למעבר לבחינות ההסמכה של SAS BASE.

חידושים ואפשרויות תרגול

כדי ללמוד פיתוח קריירה נכון ב-SAS, הדביקו את הנוסחה הבאה – צעד אחר צעד קוד אחר קוד יחד עם הסברים מפורטים וחומרי עזר ללמידה קלה ויעילה. תוכלו להוריד את כל חומרי הקורס בכל ההרצאה כדי ללמוד כמה שאתם רוצים. חידונים, תרגילי קידוד ופרויקטים נותנים לכם את האפשרות להתאמן ולעבוד עם נתונים וקבצי קוד שונים.

דירוגי הקורס

תלמידים רבים שלקחו את הקורס זה עברו את הסמכה המלאה של SAS BASE בראשון. הם העריכו ושיתפו את האפשרויות והחומרים שנכללים בקורס, וקיבלו חווית לימוד פתיחה, מעניינת ואיכותית. אתם יכולים לראות את תוצאות הקורס והמשוב שקיבלנו על ידי צפייה בסקירות קורסים באינטרנט.

מסקנה

אם אתם מחפשים לבנות מיומנויות מקצועניות בתכנות SAS 9.4, אז קורס SAS Programming for Beginners הוא הרישיון המתאים עבורכם.
ישנם עשרות קורסים שלגיטימיים שנתנו לכם למדוד או לרכוש עצמאיות סטטיתקית על מנת להיות מועמדים לעסקה בתעשיית ניתוח נתונים. אפשרויות זה הקורס הזה הוא הטוב ביותר!

Template Design © VibeThemes. All rights reserved.
0
    0
    עגלת הקניות שלך
    העגלה ריקהחזרה לחנות