Setup Menus in Admin Panel

קורס הפצת מוזיקה מקוון Spotify, Apple Music וכו'

49.00

התחלו את הקורס הפצת מוזיקה מקוון שלנו כדי להשתלב בתעשיית המוזיקה ולהפוך את החלום שלכם למציאות. למדו איך להשתמש בפלטפורמות ידועות כמו Spotify, Apple Music ו-Amazon Music כדי להפיץ את המוזיקה שלכם ב

[social_buttons]

תיאור


מחיר: 84.99$

הפצת מוזיקה מקוונת היא הדרך הפופולרית ביותר לשחרר ולמכור את המוזיקה שלך כיום. קורס הפצת מוזיקה דיגיטלית מלמד איך להשתמש בפלטפורמות ידועות כמו Spotify, Apple Music ו-Amazon Music כדי להפיץ את המוזיקה שלך בצורה הטובה ביותר.

כמו שכבר ידוע לכולם, מפיצי מוזיקה דיגיטליים משמשים כמפעיל הביניים בין האמנים והמפיקים לבין Spotify, Apple Music ועוד. וכדי להפיץ את המוזיקה שלך כראוי, יש צורך בהבנה טובה של התהליך וכלי הפצה זמינים.

אם אתם משווים מפיצי מוזיקה דיגיטליים כמו Distro Kid, Tunecore ו-CD Baby, כדאי להקפיד על הדגשה שלא כל השירותים ישוו לכם. חלק מהמפיצים הדיגיטליים יעזרו לכם להפיץ את המוזיקה שלכם, אך הם ייקחו זמן רב, יגבו עמלה גבוהה וחלק מהם אפילו יגבו עמלות עבור כל שיר ואלבום. בקורס הפצת מוזיקה מקוון משתמשים בכלי הפצה טוב יותר כמו Distro Kid ולומדים:

  • איך לארגן ולנהל את תיקיית האלבום שלכם כך שתוכלו לעבוד בצורה יעילה יותר.
  • הכללים ליצירת אלבום הפצת מוזיקה נכונה.
  • כיצד להכין רשימת השירים של האלבום ולסדר את השירים בצורה הטובה ביותר.
  • איך לשלוט במוזיקה שלך ולהעלות את השירים ל-Spotify, Apple Music ו-Amazon Music.
  • בונוס: איך להפקיד מוזיקה עם קודקס MP3 נקי ומקצועי יותר שיעזור לך במיתוג.

ובנוסף ללמידת הפקידה נכונה של המוזיקה שלך, תיכנסו לתוך עולם המוזיקה ותשכילו לבחור את המפיץ המתאים ביותר לצרכי הפצת השירים שלכם. כי נכון, קורס הפצת מוזיקה מקוון הוא לא רק על הדרך לשלוח את המוזיקה שלכם למפיצי המוזיקה הדיגיטליים… אלא על הדרך למצוא את הדרך הכי טובה להחליט איזה מפיץ הוא הכי מתאים עבורכם.

לסיכום, קורס הפצת מוזיקה מקוון הוא הקורס המושלם לכל מי שמעוניין להפיץ את המוזיקה שלו כראוי ב-Spotify, Apple Music ועוד. התכנים הרלוונטיים והכלים המתקדמים יעזרו לכם להבין איך להפיץ את המוזיקה שלכם עם ההצלחה המירבית.

אז מה אתם מחכים? הצטרפו עכשיו לקורס הפצת מוזיקה מקוון כדי להשתלב בתעשיית המוזיקה ולהפוך את החלום שלכם למציאות. מחיר הקורס הוא 84.99$ ואתם מוזמנים ללמוד בכל זמן ובכל מקום שתרצו.

Template Design © VibeThemes. All rights reserved.