Setup Menus in Admin Panel

Setup Menus in Admin Panel

קורס השיווק הטוב ביותר במדיה חברתית: מתחילים + מתקדמים

49.00

הקורס הטוב ביותר במדיה החברתית עבור מתחילים ומתקדמים כאחד! הקורס מתאים לכל מי שמעוניין להיות מתחיל או מתקדם בפרסום ובשיווק במדיה החברתית. הקורס כולל מעל ל-7 שעות של תכנ

[social_buttons]

תיאור

 

מחיר: 19.99$

 

כולם יודעים שהיום פשוט לא ניתן להיות רלוונטיים באינטרנט בלי לפעול במדיה החברתית. אם אתם בעלי עסק, מפתח אתר אינטרנט, או אפילו סתם רוצים להיות פרוצים ברשתות החברתיות, אתם צריכים לעבור את הקורס הזה!

עם מעל ל-500 סוכנויות ולקוחות מרוצים בינלאומיים, אני מבטיח לכם שזה הקורס הטוב ביותר במדיה החברתית עבור מתחילים ומתקדמים כאחד. אני יכול להוביל אתכם בצעד אחר צעד כדי להבין את העקרונות החשובים ביותר של הפרסום והשיווק במדיה החברתית כדי להשיג את התוצאות שאתם מעוניינים בהן.

למי הקורס מתאים?

הקורס מתאים לכל מי שמעוניין להיות מתחיל או מתקדם בפרסום ובשיווק במדיה החברתית. בווידאי תהיה לכם יתרון אם יש לכם נסיון מוקדם עם פלטפורמות ורשתות חברתיות כלשהן, אבל גם אם המונחים כמו Google AdWords, Facebook Ads, Instagram, Twitter, LinkedIn וPinterest מוזרים לכם, לא יהיה לכם בעיה למצוא את הנתיב הנכון עבורכם כדי להבין את העקרונות הנדרשים.

שפות מדיה חברתית

הקורס עוסק בכל פלטפורמה ורשת חברתית. אני יכול להביא לכם שיעורים נפרדים עבור כל אחת מהן, כולל Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, Google, YouTube, LinkedIn, Tumblr ו- Blogger. גם אם אתם מחפשים לקדם לקוחות חדשים או להשיג את הלקוחות הקיימים שלכם, תוכלו למצוא כלי נפלאים לכך עם שיווק במדיה החברתית.

על מה נדבר בקורס

בקורס הזה אני אלך אתכם בפרטי על האופטימיזציה של הפרסום במדיה החברתית. נדבר על כלי איסוף מידע, ייעול עלות-תועלת ויצירת תוכן נכון עבור הפלטפורמות החברתיות שונות. גם נדבר על כלי אנליזה כמו Google Analytics ועל כלי לקידום אורגני כמו SEO.

איזה תוכן יהיה לנו?

הקורס כולל מעל ל-7 שעות של תכנים ושיעורים. כשאתם נכנסים לקורס, אתם תקבלו כניסה כדי לצפות בכל התכנים עבור כל תשלום תקופתי. כל התכנים מיועדים לכם בלבד – זהו שיעור אינטראקטיבי ואתם מקבלים את כל הכלים שאתם זקוקים להוביל את המעגל המלא של הפרסום במדיה החברתית.

זה לא רק

Template Design © VibeThemes. All rights reserved.
0
    0
    עגלת הקניות שלך
    העגלה ריקהחזרה לחנות