Setup Menus in Admin Panel

Setup Menus in Admin Panel

קורס ניהול חומרים ב-SAP – המדריך שלך ל-SAP ERP

49.00

קורס ניהול חומרים ב-SAP למתחילים ומתקדמים. למדו את כל המושגים הבסיסיים של SAP MM והתחביר הדרוש ללימוד נושאים מתקדמים. הצטרפו למסע הזה והתקדמו עם השפה החזקה ביותר בעולם הטכנולוגי. רכשו את הקורס דרך פלטפורמת יודמי וקבלו תוכנית לימודים מקיפה ותמיכה מקצועית. מחיר: 99.99$.

[social_buttons]

תיאור

 

מחיר: 99.99$

 

הכנס לתחום הרחב של תכנות ויזמות טכנולוגית אינטנסיבית דרך קורס ניהול חומרים ב-SAP

כל אחד מאיתנו מצפה למצוא את הדרך הטובה ביותר להתקדם בתחום הטכנולוגיה והתכנות המתקדם. הקורס הנ"ל נועד להנחות את המתחילים לתחום ניהול חומרים ב-SAP המתקדם ביותר, וללמד אותם לנהל את המערכת תוך שימוש בטכנולוגיות הכי חדשות.

הקורס מתמקד בנושא SAP Materials Management (SAP MM) ובדרכים לתכנת אותו בצורה הכי יעילה ומתקדמת. סטודנט הקורס ילמד הכל מהנחת המערכת ועד לשליטה והתפיסה המלאה על פעילויות הניהול השונות בקשר ל-SAP MM.

בקורס נלמד על כל המושגים הבסיסיים של SAP MM ועל התחביר הדרוש ללימוד נושאים מתקדמים. את כל הפרטים של מבני הנתונים והתחביר אני מפתח באמצעות תרגילים שאני מנחה אותך בקורס, וישנן הרצאות נוספות לפתרון תרגילים קשים.

אני אראה לאורכו שאינו צריך להיות מומחה ב-SAP על מנת להנות מקורס זה, אבל סתם יודע לתכנת ומחפש דרך להתקדם בתכנות וטכנולוגיות החדשות ביותר. למרות של SAP MM יש כמה פונקציונליות וניואנסים חדשים שצריך ללמוד, אני אתן לכם את המפתחות לשלוט בו.

אתם מעוניינים לקחת חלק במסע הזה ולהתקדם עם השפה החזקה ביותר בעולם הטכנולוגי של המודרניות? להיות מומחה ב-SAP הוא לא משימה גדולה עם הקורס הזה. אני מבטיח לכם חווית למידה מהנה ומסע מקורי למציאת הפלטפורמה המתאימה ביותר עבור האפליקציות שלכם.

אנחנו ממליצים לכם להסתכל פעם נוספת על קורס SAP Materials Management עבור מתחילים ולהפגין חן ברכישת הקורס הנ"ל דרך פלטפורמת יודמי, עם הרבה מקום לתרגול וקבלת מענה מהיר ומפורט על כל שאלה עם תוכנית לימודים מקיפה.

Template Design © VibeThemes. All rights reserved.
0
    0
    עגלת הקניות שלך
    העגלה ריקהחזרה לחנות