Setup Menus in Admin Panel

Setup Menus in Admin Panel

קורס עיצוב אתרים למתחילים עד בינוניים

49.00

התחלו את הדרך שלכם בעולם העיצוב של אתרים עם הקורס המקצועי שלנו. בקורס הזה, תלמדו את היסודות של HTML, CSS ו-WordPress כדי ליצור אתרים מרהיבים שמדברים בשפת המשתמש שלכם. התחילו את הקורס ה

[social_buttons]

תיאור

מחיר: 29.99$

אתם רוצים להכניס את עצמכם לעולם המרתק והמגוון של עיצוב אתרים? אתם מחפשים לקבל הכנה מקיפה עם מדריכים מקצועיים ומנוסים שיעזרו לכם לשרטט את דרככם בתחום? תכננו את הקורס הזה במיוחד עבורכם. בקורס הזה, נלמד את היסודות של כל מה שקשור לעיצוב אתרים, למתחילים עד בינוניים. באמצעות שלל הכלים המקצועיים והפרקטיים שנלמד בקורס זה, תוכלו ליצור אתרים מרהיבים שמדברים בשפת המשתמש לקהל שלכם.

הכנס לעולם העיצוב דרך HTML

בשלב הראשון בקורס שלנו, נכנס לעולם ה-hypertext markup language, או בקיצור, את השפה הפופולרית המוכרת בשם HTML. בשפה הזו, תלמדו כיצד לעצב את עמוד הבית של האתר שלכם, כולל איך להגדיר בצורה נכונה את הכותרות, הטקסטים, הקישורים, התמונות והתגיות. בזמן הלמידה, תוכלו לבחור את העורך המתאים לכם, ולהתאים את העיצוב לצרכים האישיים והמקצועיים שלכם.

גלו את יצירת הסגנון דרך CSS

לאחר מכן, נכנס לתהליך יצירת הסגנון של האתר שלכם. בתוך ספריית הקוד שלנו, נציג את קטעי ה-CSS וה-javascript הנחוצים ליצירת מראה מגוון ומסודר יותר. תלמדו כיצד ליצור טקסטים מעניינים, רקעים ומסגרות שונות, אופטימיזציה של תצוגה לטלפונים ניידים, ודרכים נוספות להוסיף ערך סטטי ופרדוקטיבי לאתר שלכם.

למדו את יכולות יצירת התוכן שלכם עם WordPress

בתור השלב האחרון של הקורס שלנו, נלמד את יכולות יצירת התוכן בעזרת WordPress – אחד המערכות הפופולריות ביותר והנמצאת בשימוש תורם. תלמדו כיצד להתקין, להתאים וליישם מערכות מותאמות אישית, ולייצר עמודי מדיה, תוספים, ופונקציונליות שיעזרו לכם לקחת את האתר שלכם לסיום הרפלקטיבי הבא. עם יכולות שבקורס שלנו, תוכלו ליצור אתר מכל סוג שתרצו, בין אם זה אתר חריג, אתר תכנון, מסחר אלקטרוני, אפליקציות, ועוד.

כך כולם יכולים להתחיל

הקורס הזה מיועד למשתמשים המתחילים ועד למשתמשים הבינוניים. אם אתם כבר למדתם קצת על HTML, CSS או WordPress, תוכלו להתחיל מיד מתוך המעשים המעשיים ולהתקדם כמו מקצוען. ואם אתם מתחיל ללמוד בנות קוד, הקורס הזה תהיה תחילת הרפתקאתכם בתחום העיצוב האתרים.

לא צריך שתהיה לכם רקע או ניסיון קודם בתחום. בקורס שלנו תוכלו להתחיל מאפס ולהיות בטוחים שתלמדו כל דבר שצריך לדעת כדי להצליח. בסך הכל, תוך לימוד הכלים המתאימים ועזרת מדריכים מובילים, תוכלו להגיע ממקום התחלתי שולי למקום מעמיק של מיומנות ויכולות בתחום העיצוב של אתרים.

כבר ממתינים לרכוש כרטיס לקורס שלנו? כן? אז למה אתם מחכים?! אנחנו מצפים לראותכם שם!

Template Design © VibeThemes. All rights reserved.
0
    0
    עגלת הקניות שלך
    העגלה ריקהחזרה לחנות