Setup Menus in Admin Panel

Setup Menus in Admin Panel

קורס עיצוב אתרים עם HTML CSS ו-WordPress

49.00

הצטרפו עכשיו לקורס המטריף שלנו עם HTML, CSS ו-Wordpress ותלמדו את היסודות של עיצוב אתרים ברמה הגבוהה ביותר! הקורס מיועד למתחילים עד בינוניים שמתכננים ללמוד את התכונות של רכיב תג, בחירת

[social_buttons]

תיאור

ברוכים הבאים לקורס עיצוב אתרים עם HTML, CSS ו-Wordpress! הקורס הזה מיועד למתחילים עד בינוניים שמתכננים ללמוד את היסודות של HTML, CSS ו-Wordpress. אם אתם מחפשים קורס בסיסי שיתאים למי שאין לו ידע קודם או שלא פתח HTML, CSS ו-Wordpress לפני, זהו הקורס המתאים לכם! הקורס משתלב מבחינת ההוראה והתכנים המועברים ביסודיות ועד לרמת מתקדמים.

הקורס מתמקד בשלושה חלקים עיקריים: HTML, CSS ו-Wordpress. בקטע ה-HTML תלמדו על תכונות רכיב תג, בחירת עורך, Visual Studio, מבנה וכותרת טקסט, גופן, צבעי רקע וצבעי טקסט, כמו גם עיצוב עמוד, הוספת קישור והיפר-קישור, ובנוסף גם הוספה ושינוי גודל של טבלת רשימת התמונות, I-frame ועוד מושגים רבים.

בקטע ה-CSS תלמדו על בוררי CSS חיצוניים, CSSMargin, ריפוד, צבעי וגבולות טקסט ברקע ועוד מושגים רבים. גם קטע ה-Wordpress מכיל תכנים מפורטים למקרים רבים, כולל התקנת ושימוש ב-Wordpress, עיצוב עמוד, ניהול תגובות, מראה תוספים, הגדרות משתמש ופתיחת אתר שלם.

בסופו של דבר, לאחר הסיום של הקורס תייצבו עם מיומנויות חזקות ביצירת אתרים שתוכלו להשתמש בהם לצורכי עסקים או לחבר אתרים ללקוחות שלכם. אם יש לכם שאלות או צריכים עזרה, אנחנו כאן כדי לעזור לכם.

אז מה עוד אתם מחכים? הצטרפו עכשיו לקורס המטריף הזה ובואו ללמוד את היסודות של HTML, CSS ו-Wordpress ולהיות מוכנים לתחום העיצוב והפיתוח של אתרי אינטרנט ברמה הגבוהה ביותר!

Template Design © VibeThemes. All rights reserved.
0
    0
    עגלת הקניות שלך
    העגלה ריקהחזרה לחנות