Setup Menus in Admin Panel

קורס עריכת וידאו של Kinemaster עם תוכנת פרו בחינם

49.00

הגלו את היצירתיות שלכם ובנו תוכן לוהט למדיה החברתית שלכם עם תוכנת Kinemaster! התוכנה הזו מספקת את הכלים הנדרשים כדי ליצור סרטונים מקצועיים בצורה קלה ופשוטה. הצטרפו לקורס

[social_buttons]

תיאור

אם אתם מחפשים לגלות את היצירתיות שלכם ולבנות תוכן לוהט למדיה החברתית שלכם, אז תוכנת Kinemaster היא הכלי שאתם צריכים. התוכנה הזו יכולה לספק לכם את הכלים הנדרשים כדי ליצור סרטונים נהדרים בצורה קלה ופשוטה.

גם אם אתם לא מכירים את השם Kinemaster, כדאי לכם להכיר את התוכנה הזו. כיום, כמעט כולם צולמים ועורכים קטעי וידאו עם הטלפונים החכמים שלהם, ותוכנת Kinemaster מקלה לכם את העבודה לצד העריכה, הוספת טקסט, כתיבת כיתובים ומשוב מקצועי.

אם אתם צריכים עריכת וידאו פשוטה ונוחה, בתוכנת Kinemaster תמצאו את כל מה שצריך. היא נותנת לכם גישה לכלים מתקדמים ושימושיים בשביל לפתח את הפוטנציאל של הצלמים בכם.

היתרונות של Kinemaster

בפלטפורמות החברתיות של היום, התחרות גדולה לזכות בתשומת לב של הקהל. למצוא את הדרך הנכונה להשפיע על הצפייה ולהפוך למיוחד הוא עקרון בסיסי. תוכנת Kinemaster מאפשרת לכם לבנות ולהפיק יצירתיות מסוימת בכל תחום שלכם.

כלים ואפקטים מתקדמים

תוכלו להוסיף כ תיקוני צבע, פילטרים, רקעים, יצירת מפעילים עם מגוון רחב של אפקטים, טקסט אנימציות ועוד. בכלי זה נוכל לקבל כלי עריכת וידאו מתקדם שבו תוכלו לשלב עם כיווני תנועה, להפוך לאילוף אמתי ולצרוב כל מה שאתם מחשבים.

תמיכה בפורמטים מגוונים

התוכנה תומכת בפורמטים רבים, ביניהם 1080p, Full HD, HD, ואף Ultra HD 4k. הפורמטים האלה הופכים את התוכנה לתמיכה מקצועיים נגישים יותר לכולם.

תוכן מנוהל ומודרני

בזמן שכלי עריכת וידאו הבסיסיים כמו iMovie של Apple מציעים יכולות בסיסיות לעריכת וידאו, Kinemaster מציעה תוכן מוּצע באופן מודרני ונהדר לכולם לקבל לגשת.

קורס עריכת וידאו עם Kinemaster

קורס זה מהווה תכנית לימודים מקצועית על עריכת וידאו עם התוכנית Kinemaster המציעה בעיקר כלי עריכת וידאו מתקדם. היא יכולה לספק לכם את הכלים הנדרשים כדי ליצור סרטונים נהדרים בצורה קלה ופשוטה.

בקורס זה אנו מקדימים את ההכרות עם התוכנה עצמה ומסבירים כיצד להשתמש בכל כלי היצירתיות בתוכנת Kinemaster. בנוסף, צפייה בווידאו בקורס מסבירה איך משתמשים בכיתוביות, העלאת תמונות, ועוד.

בסיום הקורס תסגור עם אותה הכישורים המקצועיים לעריכת וידאו שיכול להעביר את המסר שלכם בצורה נכונה. ניתן גם להיות בטוחים שתוכלו ליישם את הסרטונים המיוצרים שלכם, להפיץ אותם ולקבוע את הפסדי המצופים.

מדוע לבחור קורס זה?

  • לקבוע תמונה מקצועית במובייל עם התוכנה הפופולרית ביותר
  • לשלב את היצירתיות שלכם ולצור סרטונים מרשימים ביותר
  • לקבל את סיוע המורים המקצועיים והדיאלוג עם המדריכים שיתגברו על הצורך המתמיד בקטעי הווידיאו, יחסים עם כולם

המחיר

הכניסה לקורס זה ללמידה עצמאית עולה רק 24.99$. כמו כן, הקורס כולל תוכנת Kinemaster ללא סימן מים שיעזור לכם להתחיל לערוך את הסרטונים שלכם במובייל בצורה מקצועית.

עם התוכן המדעי

Template Design © VibeThemes. All rights reserved.