Setup Menus in Admin Panel

Setup Menus in Admin Panel

קורס תוכנת SACS: מודול II

49.00

הצטרפו לקורס המקצועי ביותר ל-SACS והתחילו ללמוד כיצד לזהות עיבוד לאחר ולשלב פתרונות עם מריחת חומרים. הקורס מתאים לכל מי שרוצה להתקדם בתחום ניתוח המבנים ומעוצב בצורה אינטראקטיבית וקלילה. הצטרפו עכשיו והתחילו לבנות את מסלול הקריירה שלכם כבר היום!

[social_buttons]

תיאור

 

מחיר: 199.99$

 

אם אתם מעוניינים להיות מומחים בתחום ניתוח עייפות, סיסמי, דחיפה והידוק ימי, העמסה והובלה דרך gap member ב-SACS, הצטרפו לקורס שלנו!

במודול השני של תוכנת ה-SACS, תלמדו כיצד לזהות עיבוד לאחר ולשלב פתרונות עם מריחת חומרים. בנוסף, תלמדו כיצד לחשב את קיבולת הערימה ולספק MTO עבור פלדה ושטח ריתוך באמצעות SACS.

הקורס מתאים לכל מי שרוצה להתקדם בתחום ניתוח המבנים, והוא מעוצב בצורה אינטראקטיבית וקלילה כדי שתוכלו להנות מהלמידה ולהבין את החומר בצורה מלאה ומקיפה.

עם הקורס הזה, תקבלו הזדמנות להתקדם בתחום ולהשתלב בתעשייה בצורה יעילה ומהירה. אז מה אתם מחכים לו? הצטרפו עכשיו לקורס המקצועי ביותר ל-SACS!

מהלך הלמידה:

הקורס מתחיל בהסבר על ניתוח הלחץ וההידוק עם כלי העבודה הייחודיים של SACS. לאחר מכן, נתמקד בחישוב קיבולת הערימה ומדד זרימת מוצקים.

שיטות הגברת הקיבולת יחד עם SOLIDWORKS Routing ו ONFRAME של SACS יוצגו גם. אתם תלמדו כיצד להגדיר ולעצב מזכרים לחיבור מערכות ולחשב את התצורה ועמידות החיבור.

בנוסף, תלמדו כיצד להזין מידע טכני לגבי מכונות וחוברות, כדי לזהות נזקים אפשריים למערכת. יוצג גם איך לחשב תנאי עומס קיץ חורף ולהשתמש ב-GAP Member עם הוכחת עקרונות מתקדמים של Combined Loading וזיהוי סימנים.

למי מיועד הקורס?

הקורס מיועד לכל אדם שמעוניין להתקדם בתחום ניתוח המבנים. אנו ממליצים על הקורס לסטודנטים, מהנדסים או כל אדם עם רקע בתחום ההנדסה, שרוצים להתפתח ולהיות מומחים.

בקורס זה, תקבלו את הידע והכלים התיאורטיים והמעשיים הנדרשים כדי להתקדם בתעשייה ולעשות הבדל חיובי בתחום ניתוח המבנים.

אז מה אתם מחכים לו? הצטרפו עכשיו לקורס המקצועי ביותר ל-SACS והתחילו לבנות את מסלול הקריירה שלכם כבר היום!

Template Design © VibeThemes. All rights reserved.
0
    0
    עגלת הקניות שלך
    העגלה ריקהחזרה לחנות