Setup Menus in Admin Panel

Setup Menus in Admin Panel

קורס 7: Xamarin C# & PowerShell לאוטומציה של כלי רשת

49.00

הקורס Xamarin C# & PowerShell לאוטומציה של כלי רשת מספק פתרון מתקדם לפתח אפליקציות ידידותיות למשתמש ובנוסף לכך לבצע אוטומציה של כלי רשת. הקורס מכיל בתוכו בסיס רחב של C# וכלי פיתוח כדי

[social_buttons]

תיאור

אם אתם מחפשים לפתח אפליקציות ידידותיות למשתמש ובנוסף לכך לבצע אוטומציה של כלי רשת, אז קורס Xamarin C# & PowerShell לאוטומציה של כלי רשת הוא הפתרון. קורס זה מלמד כיצד לפתח כלי רשת מורכב מבין אפליקציות וסקריפטים של PowerShell, בצורה יעילה ומקצועית.

תוכן הקורס:

הקורס מתחיל עם התחלה בסיסית של C# ו-VS 2019, ומתקדם עד לשימוש ב-Xamarin XML UI, וכלי פיתוח של PowerShell. הקורס מלמד את הבסיסים של אוטומציה לכלי הרשת וכיצד לשלב בין סקריפטים של PowerShell ל-Xamarin Xamarin כדי לייצר GUI של סקריפטים מתקדמים.

השיטה של הקורס:

הקורס מתמקד בשימוש ב-XPath expression ובזרימת נתונים כדי ליצור אפליקציות וסקריפטים ברמה האישית שלכם. המתקדמים יכולים ללמוד איך לכתוב תוכניות מורכבות יותר של C# שהן מנועות על ידי PowerShell, ולבצע אוטומציה של תהליכים עם קוד מורכב. הקורס מנסה לענות על שאלות חשובות כגון: איך לבצע דמיון ממשי לתעשיית ה-IT ולפתח GUI של סקריפטים שתוכלו להשתמש בהם בקובץ סקריפט של PowerShell.

מבנה הקורס:

1- כיצד לכתוב תוכנית C# המריץ סקריפטים של PowerShell.
2- כיצד להשתמש ב-WPF כדי ליצור קוד Xamarin Xamarin כדי להשתמש בו בקובץ סקריפט PS ליצירת GUI PS script.
3- כיצד לדמות בקשה אמיתית של תעשיית IT ליצירת GUI PS ידידותי סקריפט שישמש מנהלים זוטרים ו-Help-Desks לניהול משתמשים ומחשבים בסביבת רשת.
4- XPath expression.
5- זרימת נתונים.
6- שלבי ייצור יישומים מפרט, עיצוב ממשק, קוד וסקריפט, שילוב עיצוב עם קוד.
7 – יצירת אירועים וטריגרים.
8- טיפול בשגיאות.
9- בדיקת קוד.

סיכום:

קורס Xamarin C# & PowerShell לאוטומציה של כלי רשת הוא קורס מתקדם שמלמד כיצד לפתח כלי רשת מורכב מבין אפליקציות, וסקריפטים של PowerShell, בצורה יעילה ומקצועית. הקורס כולל בתוכו בסיס רחב של C# וכלי פיתוח כדי לפתח תוכניות מורכבות עם PowerShell. חשוב לציין שקורס זה מתאים למתקדמים שכבר מכירים את הטכנולוגיות ומעוניינים לפתח אפליקציות ידידותיות למשתמש ובנוסף לכך לבצע אוטומציה של כלי רשת.

Template Design © VibeThemes. All rights reserved.
0
    0
    עגלת הקניות שלך
    העגלה ריקהחזרה לחנות