Setup Menus in Admin Panel

קורס Microsoft Teams השלם – מאסטר צוותי Microsoft

49.00

הקורס Microsoft Teams השלם – מאסטר צוותי מיקרוסופט מאפשר לכם להתאמן עם כלי שיתוף פעולה מתקדם של מיקרוסופט. הקורס מכיל הכנה מלאה על שימושים מובילים, תצוגות ודוגמאות שפותחו על ידי מו

[social_buttons]

תיאור

אם אתם מחפשים פלטפורמה להתחלת שיתוף פעולה עם הצוותים שלכם, Microsoft Teams הוא הכלי המושלם עבורכם. זהו מערכת שיתוף פעולה הכוללת צ'אט, שיתוף מסמכים, ופגישות וידאו.

אבל יש עוד מעל לכך – Microsoft Teams היא התשובה לצוותים שצריכים חשיבה יצירתית ואינטראקציה בלתי מוגבלת עם חברי הצוות. מאפייני המוצר אפשרויות צ'אט שאפשר להצטרף להקמת צוותים וערוצים, סינון הודעות חשובות, סקיוריטי חזק עבור השימוש בתוכן, כמו גם סיכום פעילויות בזמן אמת שמועילים למנהלי צוותים.

כדי להנות מתוכלות של כלי Microsoft Teams ולהשתמש בו בצורה אפקטיבית, למידה על המינולוגיה הכללית היא מרכיב חשוב בהצלחה. אך ישנם הרבה יותר מחומרים מורכבים אשר צריך לכוון כדי להתאים את הכלי לצרכי הצוות שלכם.

בקורס Microsoft Teams השלם – מאסטר צוותי מיקרוסופט, תוכלו להתאמן עם כלי זה כדי להיות מוכנים לעשות שימוש טוב בניידות של כלי Microsoft Teams. מתחילים או מנוסים, הקורס מכיל הכנה מלאה על שימושים מובילים, תצוגות ודוגמאות רבות שפותחו על ידי מומחי צוות המקצועיים של מיקרוסופט ומהם ניתן ללמוד ולהתאים.

נעים להכיר – התכנים המפורטים של הקורס

הקורס הזה משדרג את יכולותיכם בתחום ומחזק את מיומנויותייכם במהלך הלימוד. החומרים מנקודת הנחה אופטימלית בכדי לספק למשתתפים את ההכרות לצוותים השונים בהם הם עובדים ברמה מפתחת.

נהל מפגשים משותפים, תכנן עסקים מועדפים, ופתח הגדרות גלובליות המאפשרות חשיפת מוצרים לקהל המגוון. למיטב הבנתינו ובהתאם לניסיון המקצועי של צוותים רבים, הנה רשימה קצרה של מה שאתם תוכלו ללמוד:

  • הבנה מלאה של Google Microsoft Teams
  • הירשם ב-Microsoft כדי להשתמש ב-Microsoft Teams
  • להבין את ההבדל בין התוכנית החינמית לתשלום של Microsoft Teams
  • הורדת האפליקציה Microsoft Teams בשולחן העבודה וטלפון
  • הכר
Template Design © VibeThemes. All rights reserved.