Setup Menus in Admin Panel

Setup Menus in Admin Panel

קורס UI/UX למתחילים – התחל בעיצוב ניסיון

49.00

התחום של עיצוב ממשק משתמש/UX הוא חשוב וצומח ביותר בעולם הדיגיטלי. בכתבה זו אנחנו מסבירים מהו עיצוב ממשק משתמש/UX, כיצד להתחיל בתחום וכמה צעדים חשובים שכדאי לקחת. התחלו את הק

[social_buttons]

תיאור

כל יום אנו משתמשים באפליקציות ואתרי אינטרנט ולא מתייחסים לכך שמאחורי כל אחד מהם עומד עיצוב ממשק משתמש שעוזר לנו לתקשר עם המוצר או השירות שאנחנו משתמשים בו.

עיצוב UI/UX הוא התחום ששומר על כך שהפיצ'רים של האפליקציה או האתר שלנו יהיו ללא תקלות וקלים לשימוש, כדי להפוך את החוויה של המשתמש לטובה ולא לפרעוש שיכול להפיק מזהמה. לכן, עיצוב ממשק משתמש/UX הוא תחום חשוב וצומח שכל אחד יכול ללמוד ולהפוך למומחה בתחום.

מה זה עיצוב ממשק משתמש/UX?

עיצוב ממשק משתמש הוא עולם של עיצוב של כלי דיגיטלי שמשמש לצורכי שימוש של המשתמש הסופי. למעשה, הוא כולל את כל האספקטים של חווית המשתמש – לדוגמה, עיצוב הגרפי של הממשק, חווית המשתמש, וכל הגורמים אחרים שמהווים את המידע הדיגיטלי של המוצר או השירות שאנו משתמשים בו.

שלבי עיצוב ממשק משתמש יכולים להיות שונים בהתאם לסוג המוצר או התחום, ולכן כמעצבי ממשק משתמש/UX עלינו להיות מסוגלים לצעד בצעד עם התהליך ולוודא שהמוצר או השירות שאנו מעצבים מתאים לצרכי המשתמש הסופי ומשפר את חוויית המשתמש.

כיצד להתחיל בתחום עיצוב ממשק משתמש/UX?

אם ברצונכם להתחיל בתחום עיצוב ממשק משתמש/UX, הנה מספר צעדים חשובים שכדאי לקחת:

  • ללמוד על התחום – יש לנו הרבה מידע זמין באינטרנט על עיצוב ממשק משתמש/UX, ואפילו קורסים מקוונים כמו זה שאנו מציגים בכתבה זו. עלינו למצוא את המקורות הנכונים וללמוד כמה שיותר על הסגנון, הכלים והמושגים הטכניים של התחום.
  • להתנסות בכלי עיצוב – יש לנו היום כלי עיצוב ענקיים באינטרנט כמו Figma, Sketch ו-Adobe XD. כדאי לנו להוריד את כלי העיצוב הרלוונטיים ולהתנסות בהם, לצורך יצירת עיצובים שונים ובדיקה של מצבי שימוש שונים.
  • להתחבר לקהילת עיצוב UI/UX – ישנן קהילות גדולות של מעצבי UI/UX ברחבי האינטרנט. כדאי להצטרף לקהילה דרך רשתות חברתיות כמו Facebook ו-LinkedIn, לקרוא מאמרים, לצפות בסרטונים ולהיות פעילים בפורומים ובדיונים.
  • לשמוע משוחחים בקרב מעצבי UI/UX מנוסים – יש לנו הרבה למידה ללמוד ממישהו שכבר לקח את אותם צעדים שעשינו עכשיו. אם אנחנו מצליחים להשיג קשר עם מעצבי UI/UX בצוות שלנו לדוגמה, יש לנו הזדמנות לשמוע מהם על ניסיונם ותובנותיו מתחום.

וזהו! בהצלחה בקריירה החדשה שלכם כמעצבי UI/UX.

Template Design © VibeThemes. All rights reserved.
0
    0
    עגלת הקניות שלך
    העגלה ריקהחזרה לחנות