Setup Menus in Admin Panel

תוכנת מודלים לקורסים למתחילים AutoCAD 3D & 2D

49.00

הקורס AutoCAD 3D & 2D של השולה היומית מציע מגוון כלי שדרוג ושדרוג לתכנון, עיצוב ושליטה במשימות פונקציונליות שונות עבור אנשי האדריכלות וההנדסה. הקורס מבטיח לתת לך יסודות התכנון

[social_buttons]

תיאור

בעלי תחום האדריכלות וההנדסה, מישהו שנכנס לעולם העיצוב והתכנון או משתמשים בתוכנות דוגמנות אחרות וברצונכם להתחיל להשתמש ב-AutoCAD 3D & 2D. הכל אפשרי עם הקורס הזה המתאים למתחילים המבולבלים ולא יודעים למה לפנות בתוכנה הזו.

AutoCAD 3D & 2D – מבט על התכנית המגוונת

התוכנית AutoCAD הוא דוגמנות מועילה שמשמשת לצורך תכנון, עיצוב ושליטה במשימות פונקציונליות שונות עבור אנשי האדריכלות וההנדסה. המשימות הבסיסיות ביותר שנלמדות בקורס הן: יצירת ציורים החל מקשת התחלה עד ויזואליזציה והמרה של תוכניות מאתר ל-AutoCAD.

הקורס AutoCAD 3D & 2D מבטיח לתת לך מגוון כלי שדרוג ושדרוג

הקורס הזה של השולה היומית – AutoCAD 3D & 2D הוא שלל שימושי נגישים לניווט ולמציאת משימות פונקציונליות קלות יותר לשימוש, לתכנון ולעיצוב של עצמכם. כלי הסיוע המרכזיים בקורס הם: הזזה, חיתוך, מראה, מתיחה, שרשור וציור של טקסט, טבלאות ודוגמא לפרוייקטים.

תוכנת AutoCAD 3D & 2D – מרגשת כל כך

הקורס הזה של השולה היומית ב-AutoCAD הוא נעים מאוד לעין ומתמקד ביסודות התכנון והעיצוב שחייבים לעשות נעים למצוות את התכנית ולבנות ציור. פרק אחר פרק תלמדו כלי תכנון ושייכי בתוכנית וכיוון הם משמשים בעיקרון התכנון הלעתי. כמו כן, תמיד תוכלו להעלות את הכישורים מתוך הקורס, כי מבצעים כל הנדסיים גם לאחר הסיום של הקורס. בסיום הקורס של השולה היומית, תוכלו להשתמש בתוכנת ה-DraftSight של Dassault Systemes, כלי שימושי ויעיל לצורך עבודה מהירה ופשוטה יותר.

הבטחת משתף הפעולה לקורס ה-AutoCAD 3D & 2D

אם תגידו לנו לא התקיפו את קורס ה-AutoCAD 3D & 2D של השולה היומית, נהיה לכם זכות לקבל ערבות להחזר כספי בגובה של 30 יום! אל תתביישו לנסות – יש לכם מה להרוויח בלמידה והתפתחות בעזרת התוכנית היועצת הזו.

Template Design © VibeThemes. All rights reserved.